<< Ga Terug

Ik zoek een dame die ik heb gezien bij de Bosrand Oegstgeest. Op 18 mei ongeveer om 15.45 uur. Je was er met iemand in een rolstoel en je moest even wachten. Ik kwam voorbij met mijn hondje in de winkelwagen en je vroeg of je ‘m mocht aaien.

Naderhand bij de kassa hadden we nog oogcontact. IK zou graag met je in contact komen. Ik ben erg onder de indruk van je.

Shares
Share This