<< Ga Terug

Fred leerde ik kennen omdat wij elkaar dagelijks in de trein zagen in Bloemendaal richting Haarlem. Hij studeerde in de Seminarie in Santpoort voor priesterschap ??! Of hij priester is geworden, dat weet ik dus niet. En op deze manier ontstond onze vriendschap….Ik heb hem geprobeerd op te sporen, maar helaas…misschien op deze oproep site, wie weet 🤗

Shares
Share This